Holowanie Tanie 737 737 366

Holowanie Tanie 737 737 366

holowanie-tanie.pl

Holowanie Tanie 737 737 366

Holowanie Tanie 737 737 366. Aby nie dać się zaskoczyć zimie przede wszystkim właściciele pojazdów z silnikami Diesla powinni przykuć dużą uwagę. Okazują się one najbardziej wrażliwe na duże mrozy. Najczęstszymi problemami jest słaba kondycja akumulatora. Równie często kłopoty z rozruchem są skutkiem zużytego układu wtryskowego. Niestety, doprowadzenie napędu do dobrego stanu technicznego często wymaga sporych nakładów. Bez tego nie ma co liczyć, że wyeksploatowany diesel odpali w bardzo niskich temperaturach.

Odpowiedniego przygotowania wymagają też auta z silnikami benzynowymi i zasilane gazem. W obydwu bardzo ważne jest to, by tankować paliwo dobrej jakości z budzącego zaufanie źródła – zarówno olej napędowy, jak i gaz LPG mają w okresie zimowym zmieniany skład. Największą odpornością na niskie temperatury odznaczają się paliwa premium które sprzedawane są na stacjach paliw w okresie od 16 listopada do 1 marca.

Niezależnie od rodzaju silnika przed zimą niezbędny jest przegląd płynów eksploatacyjnych, szczególnie w układzie chłodzenia – jeśli płyn w nim zamarznie, może zniszczyć chłodnicę i silnik. Wskazana jest też wymiana opon na zimówki, które w trudnych warunkach zapewnią większe bezpieczeństwo, a czasami tylko dzięki nim da się w ogóle jechać. Trzeba jednak pamiętać o tym, że muszą mieć one odpowiednio głęboki bieżnik.

Akumulator. !!!

Przygotowując auto do zimy w pierwszej kolejności trzeba sprawdzić stan akumulatora i napięcie ładowania. W pierwszym przypadku warto skorzystać z pomocy specjalisty od elektryki, który zazwyczaj za test sprawności akumulatora nie pobiera opłat. Taki test pozwala ocenić sprawność baterii i przewidzieć jak się ona zachowa podczas dużych mrozów. Czasami  winę za słaby akumulator ponosi układ ładowania. Można go sprawdzić samodzielnie, mierząc napięcie na zaciskach akumulatora przy pracującym silniku – jeśli jest niższe niż 13,7 V lub wyższe niż 14,5 V, prawdopodobnie naprawy wymaga alternator.

Płyny Eksploatacyjne.

Zdarza się, że warsztaty wykonują to za darmo, trzeba jedynie do nich dojechać. Jeśli po teście temperatura zamarzania płynu jest zbyt wysoka, najlepiej go wymienić, ale doraźnie można dolać odpowiednią ilość koncentratu. Trzeba zwrócić uwagę na fakt iż zbyt duże stężenie koncentratu może paradoksalnie podnieść temperaturę, przy której płyn w chłodnicy zamarznie. Warto też sprawdzić płyn hamulcowy, gdyż chłonie wilgoć i trzeba go okresowo wymieniać. Należy też zadbać płyn w zbiorniczku od spryskiwaczy.Tutaj konsekwencje nie będą aż tak poważne oprócz tego, że nie będziemy mogli spryskać szyb lub reflektorów i grozi nam uszkodzenie elektrycznej pompki.

Nie Smarować Zamków. !!!

Jednym z problemów jest odśnieżanie auta i skrobanie szyb. Ułatwiają to zmiotka, skrobaczka, ewentualnie odmrażacz do szyb w płynie. Zaletą tego ostatniego jest to, że szybko działa i nie pozostawia mikrorys, w odróżnieniu od skrobaczki. Czasami trzeba się też zmierzyć z zamarzniętym zamkiem. Nie należy próbować wcześniej smarować zamków różnymi preparatami, np. WD40  skutek będzie odwrotny od zamierzonego i przyspieszy zamarzanie zamka.

Mimo iż zastosowali się Państwo do naszych zaleceń a wasze auto odmówiło posłuszeństwa jesteśmy do waszej pomocy 737 737 366.

Zapraszamy również do polubienia naszej strony na FB.

i zapoznania się z naszym cennikiem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Call Now Button